- 5. Šírenie a propagácia
Táto časť projektu zahŕňala šírenie informácií o aktivitách a výsledkoch projektu prostredníctvom rôznych komunikačných kanálov a médií. Cieľom bolo zabezpečiť, aby sa o projekte dozvedela čo najširšia verejnosť a aby sa podnietila ďalšia podpora a zapojenie zo strany obyvateľstva.
Žiadateľ a partneri vytvorili efektívnu kombináciu nástrojov online marketingu a štandardných metód na maximalizáciu dopadu. Najefektívnejšie sa ukázali nasledujúce nástroje:
Online marketing – V tejto podobe vytvoril prijímateľ počas realizácie projektu nový web, ktorý bol preložený aj do rómskeho a anglického jazyka.
Blogovanie – ako špecifický druh komunikácie a propagácie.
Priamy marketing – verejnosť bola informovaná najmä o pripravovaných udalostiach a novinkách.
Informačné brožúry a letáky (výtlačky) – vytvorili sa a distribuovali sa propagačné brožúry. Ich cieľom bude oboznámiť čitateľa s históriou a súčasnosťou rómskeho etnika a informovať o možnostiach multifunkčného centra.
Usporiadali sa 3 odborné konferencie, na ktorých sa zúčastnia všetci partneri projektu.
Žiadateľ tiež vytvoril audiovizuálne dokumenty, ktoré dokumentujú postup prác a každú organizovanú činnosť. Všetky tieto diela budú neustále k dispozícii na webových stránkach a YouTube, aby umožnili verejnosti kedykoľvek sa vrátiť k týmto udalostiam a informáciám.
Bola zriadená webová stránka https://www.kruzlovanorway.sk/
Vytvorila sa brožúra:
Vytvoril sa leták:
Vytvoril sa materiál sumarizujúci výsledky projektu:
Zdroj: Obec Kružlová, 2021-2024